Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Θέλουν να δημιουργήσουν μη αναστρέψιμες καταστάσεις για να αποκλειστεί η περίπτωση λειτουργίας του σιδηροδρόμου στη Μεσσηνία

Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας καταγγέλει την απομάκρυνση του τροχαίου υλικού από το Μηχανοστάσιο Καλαμάτας

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php/2010-03-29-13-53-03/2010-06-18-12-35-44/item/4334-ο-σύλλογος-φίλων-σιδηροδρόμου-μεσσηνίας-καταγγέλει-την-απομάκρυνση-του-τροχαίου-υλικού-από-το-μηχανοστάσιο-καλαμάτας 


Ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας καταγγέλλει την επαίσχυντη στάση της Διοίκησης του ΟΣΕ να κινήσει βεβιασμένα τη διαδικασία απομάκρυνσης από το Μηχανοστάσιο Καλαμάτας όλου του σιδηροδρομικού εξοπλισμού και του τροχαίου υλικού, τη στιγμή που δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις με την Τοπική Αυτοδιοίκηση στην κατεύθυνση της συνέχισης λειτουργίας του σιδηροδρόμου στο νομό Μεσσηνίας.
Πιο συγκεκριμένα, στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, στις 26/01/2011 δημοσιεύθηκε μεταξύ άλλων, η εξής πληροφορία:
«Στη χθεσινή συνάντηση αποφασίστηκε να γίνει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέχρι το τέλος της εβδομάδας, μια ακριβής μελέτη του κόστους λειτουργίας του προαστιακού σιδηροδρόμου στο νομό, ώστε να υπάρχει μια ξεκάθαρη εικόνα. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος εκτίμησε ότι το έλλειμμα της λειτουργίας του τρένου στη Μεσσηνία θα είναι 1,2 εκ. ευρώ το χρόνο, ποσό που κρίθηκε υπερβολικό. Οι δήμαρχοι κατέθεσαν την καταρχήν διάθεσή τους για οικονομική συμβολή στη λειτουργία του τρένου, καθώς και για κινητοποίηση - δραστηριοποίηση και μελέτη που θα ενισχύσει τον προαστιακό, προκειμένου κάθε χρόνο θα μειώνεται η επιδότησή του. Αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση την επόμενη εβδομάδα, στην οποία θα ληφθούν αποφάσεις στηριζόμενες στα δεδομένα της μελέτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.» (πηγή: εφημερίδα Ελευθερία)
Ενώ εκκρεμεί η «νέα συνάντηση» που θα καθορίσει την τύχη του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας, ο ΟΣΕ προχωρά ήδη την τρέχουσα εβδομάδα στην απομάκρυνση όλου του τεχνικού υλικού (εργαλεία, ανταλλακτικά, εξοπλισμός, μηχανήματα) και τη μεταφορά του με φορτηγά στην Αθήνα και την Πάτρα, ενώ επίκειται και η απομάκρυνση των συρμών το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Και είναι τουλάχιστον ύποπτη η κωλυσιεργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να γνωστοποιήσει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση το κόστος της επιδότησης των δρομολογίων, όπως συμφωνήθηκε στις 25/01/2011 να γίνει εντός μίας εβδομάδας. Σύμφωνα δε με πληροφορίες μας, η εν λόγω μελέτη έχει ήδη γίνει και προβλέπει κόστος επιδότησης για το νομό Μεσσηνίας πολύ λιγότερο από το μισό των 1,2 εκ. ετησίως που αναφέρθηκαν στην σχετική σύσκεψη.
Καλούμε τους τοπικούς φορείς να κινητοποιηθούν άμεσα στην κατεύθυνση της συνέχισης της αξιέπαινης προσπάθειάς τους για τη διάσωση του Προαστιακού της Μεσσηνίας, κάτι που τυγχάνει ευρύτατης αποδοχής από την τοπική κοινωνία, καθώς ο εμπαιγμός και η εξαπάτηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τη Διοίκηση του ΟΣΕ είναι πλέον προφανής, και στο ενδεχόμενο εξεύρεσης της απαραίτητης επιδότησης η επαναδρομολόγηση των τρένων θα είναι πρακτικά αδύνατη για δήθεν… τεχνικούς λόγους.


Για το ΔΣ

Ο Πρόεδρος 
Κωνσταντίνος Τριαντάφυλλος 


Ο Γραμματέας
Λεωνίδας Κυλιντηρέας




Σχόλιο Blog:


 Αναρωτιόμαστε πως θα μεταφέρουν στην Αθήνα, στο μηχανοστάσιο Πειραιά των πάλαι ποτέ ΣΠΑΠ, το τροχαίο υλικό; Η μετρική γραμμή φτάνει μέχρι τους Αγίους Αναργύρους. Από εκεί μέχρι τον Πειραιά να υποθέσουμε ότι θα φορτωθούν σε νταλίκες; Απλά να υπενθυμίσουμε ότι μια τέτοια ενέργεια κοστίζει πανάκριβα, ίσως και πιο πολύ από το κόστος λειτουργίας του προαστιακού Μεσσηνίας που αναφέρει το άρθρο…
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου